Trip Ke Bandung, Indonesia Bersama Relatives (Intro - 21 - 25 Oct 2010)

Nampak kan kat title tu date aku pegi Bandung bile? Tahun 2010..Skrg dah tahun 2012, so dah 2 tahun gak la aku baru nak share ngn korg sume pasal trip aku ni..

Actually this is my first trip to Oversea..Dulu2 masa belajar teringin nak pegi oversea. Nak naik kapal terbang and nak pegi melancong macam kawan2 aku yang lain. Tengok2 dapat gak aku pegi melancong ke Bandung for the first time lepas aku keje and dapat duit sendiri.;-)

Kebetulan time tu Air Asia de tiket murah, so dengan spontan nye aku bgtau my aunties yang ngah lepak kat rumah aku. Mula2 bincang main2 je..Last2 de sorng aunty aku ni nak blanje utk tiket flight ktorng yang ramai2 ni..De la dalam 9 orang..Ramai kan..Dan remaja yang ikut cume 2 org termasuk aku. Baki 7 org adalah yang berumur 45 tahun ke atas..hee~..

Terfikir jugak, boleh ke aunty2 aku ni nak ikut berjalan.. Larat ke diorng? Hm..Tapi since tiket flight dah ditanggung, so ktorng yg teenagers ni on je.Hehe..

Oleh sebab aku yang rajin meng'google', so aku telah dilantik secara tak rasminye menjadi ketua rombongan..Boleh caya pulak diorng ni kat aku? Aku dahla first time nak pegi oversea..Patutnye aunty aku tu boleh je jadi ketua cz die dah penah pegi banyak negara..

Tapi takpe..akan ku pastikan my first trip ni berjalan dengan lancar.. Utk entry seterusnye aku akan story kat korg camne dari aku mula jejak kaki ke Bandung sampai balik Malaysia, so stay tuned!!

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Hire/Upah SBXS Photography untuk Majlis Perkahwinan

Cara-cara Untuk Sambung Belajar (Master) di Luar Negara

Mimpi Ular & Tafsirannya