Trip Ke Bandung Bersama Relatives - Day 1 ( 21 Oct 2010)

Tiba lah hari yang dinanti-nantikan oleh aku..1st time nak pegi oversea ni..semua persiapan dah dibuat.tinggal nak pegi je..Sedih juga sebab tak bole bawa family sendiri. Maklumla baru bekerja..Belum lagi cukup duit utk bawak family aku berjalan..huhu..

Day 1

Kami ber-9 sampai di Husein Sastranegara Airport, Bandung kira-kira jam 10 - 11 malam ekoran terpakasa lalu di laluan Imigresen yang ada 1 line je time tu..Setibanya di sana, kami disambut oleh pemandu van dari hotel yang bakal kami menginap. Nasib baik hotel yang kami menginap tu de free airport transfer. So aku dari Malaysia dah call awal2 hotel tu bagtau yang kami akan sampai di airport Bandung kira2 jam 10.

Kami menginap di Hotel Cihampelas 2, di Jalan Cihampelas..Macam mana aku bole jumpe hotel ni? Jawapannye aunty aku yang tolong google cari hotel yang murah sikit. At first aku macam risau juga sebab bila baca review kat Tripadvisor, de few complaints dari orang yang pernah menginap di hotel tersebut. De yang cakap tak bersih la..etc.. Tapi sebenarnye not bad la..Kami ambil 3 bilik berasingan. Setiap 1 kami tambah extra bed. Sebab dah terlalu penat, kemas sikit2 pastu terus tido..Zzzz..

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Hire/Upah SBXS Photography untuk Majlis Perkahwinan

Cara-cara Untuk Sambung Belajar (Master) di Luar Negara

Mimpi Ular & Tafsirannya